Індивідуальне заняття (ІV р.)
Тема: Голосовий інструмент
Мета: Вивчити основні поняття, котрі стосуються роботи голосового інтрументу. Зрозуміти механізм роботи нашого голосу. Виховати любов до свого голосу.
Індивідуальне заняття (ІV р.)
Тема: Голосовий інструмент
Мета: Вивчити основні поняття, котрі стосуються роботи голосового інтрументу. Зрозуміти механізм роботи нашого голосу. Виховати любов до свого голосу.
Ансамбль (II p.)
Тема: Звуковисотне інтонаційне засвоєння матеріалу. Усвідомлення чистоти інтонування.
Мета: Навчитися усвідослено прислухатися до власного голосу, контролюючи інтонування. Розвинувати на прикладі вокальних роспіванок звуковисотне відчуття. Виховати любов до музики.
Роботу над інтонуванням (точне відтворення мелодії) починаємо з поняття висоти звуку. Чистота інтонації залежить від музичного оточення дитини. Чистота інтонації в співі вимагає постійної роботи над вдосконаленням слуху.
Одна з причин неправильної інтонації - невміння користуватися середнім та верхнім регістром. В цьому випадку можна використовувати транспонування мелодії в зручну дитині тональність.
Спочатку пропонуємо дітям виконати вправи на звуконаслідування, потім співати примовки. Бажано, щоб мелодія йшла зверху вниз: це відразу дає налаштування голосового апарату на високе звучання.
Щоб діти могли легко визначити напрям руху мелодії, використовуємо моделювання (показ руху рукою, дидактичні ігри, фланелеграф і так далі).
(Переходьте на фрагмент заняття по ссилці:
https://youtu.be/zLyDcjdduuc )
Індивідуальне заняття (ІV р.)
Тема: Голосовий інструмент
Мета: Вивчити основні поняття, котрі стосуються роботи голосового інтрументу. Зрозуміти механізм роботи нашого голосу. Виховати любов до свого голосу.
Немає коментарів:
Дописати коментар