Індивідуальне заняття (ІІ р.н)
Тема: Робота над звуковеденням
Мета: Навчитись правильно вести звук на нюансі legato та staccato. Зрозуміти мехінізм його формування. Виховати любов до музики.
Щоб глибше розкрити сюжетну лінію твору, застосовують звуковедення, тобто характер відтворення звуку. Найбільш поширені три прийоми: legato (суцільний спів звуків один за одним), non legato (спів кожного звуку окремо), staccato (щоразу нова атака для утворення звуку). Вибір прийому залежить від характеру пісні. Ліричні твори потребують плавності та зв’язності, тож варто використовувати legato. Виконуючи рухливі й жартівливі пісні, звуки яких необхідно підкреслити, ніби поштовхами, надавайте перевагу staccato. Щоб передати схвильованість чи закцентувати увагу на необхідному слові або фразі, обирайте non legato.
Індивідуальне заняття (І р.н)
Тема: Робота над звуковеденням
Мета: Навчитись правильно вести звук на нюансі legato та staccato. Зрозуміти мехінізм його формування. Виховати любов до музики.
Щоб глибше розкрити сюжетну лінію твору, застосовують звуковедення, тобто характер відтворення звуку. Найбільш поширені три прийоми: legato (суцільний спів звуків один за одним), non legato (спів кожного звуку окремо), staccato (щоразу нова атака для утворення звуку). Вибір прийому залежить від характеру пісні. Ліричні твори потребують плавності та зв’язності, тож варто використовувати legato. Виконуючи рухливі й жартівливі пісні, звуки яких необхідно підкреслити, ніби поштовхами, надавайте перевагу staccato. Щоб передати схвильованість чи закцентувати увагу на необхідному слові або фразі, обирайте non legato.
Ансамбль (початковий рівень)
Тема: Розкриття змісту, характеру та образу музичних творів. Робота над текстом.
Мета: Вчити дітей любити і розуміти музику. Попрацювати над текстом пісні "Чудо острови". Сприяти всебічному розвитку дитини.
Розкрити зміст та характер твору нам допоможе фразування. Що це таке? Фразування — відокремлення однієї думки від іншої. Застосовуйте цей засіб, щоб чітко визначити головну музичну думку твору, знайти головне в мотиві, фразі, реченні, змусити рухатися музичну мову. Важливо визначати центральну та кульмінаційну думки й виділяти головні слова в кожній фразі. Це допомагає послідовно розкривати музично-поетичний зміст твору.
Перевіряємо домашнє завдання, робимо зауваження (Відео Домашнього завдання)
Індивідуальне заняття (І р.н.)
Тема: Робота над звуковеденням
Мета: Навчитись правильно вести звук на нюансі legato та staccato. Зрозуміти мехінізм його формування. Виховати любов до музики.
Щоб глибше розкрити сюжетну лінію твору, застосовують звуковедення, тобто характер відтворення звуку. Найбільш поширені три прийоми: legato (суцільний спів звуків один за одним), non legato (спів кожного звуку окремо), staccato (щоразу нова атака для утворення звуку). Вибір прийому залежить від характеру пісні. Ліричні твори потребують плавності та зв’язності, тож варто використовувати legato. Виконуючи рухливі й жартівливі пісні, звуки яких необхідно підкреслити, ніби поштовхами, надавайте перевагу staccato. Щоб передати схвильованість чи закцентувати увагу на необхідному слові або фразі, обирайте non legato.
Немає коментарів:
Дописати коментар