Індивідульане заняття IV р.н.
Тема: Робота над проблемою пониженого звуку
Мета: Навчити прислухатися до власного голосу, контролюючи інтонування. Розвинути на прикладі вокальних роспіванок звуковисотне відчуття. Виховати любов до музики.
Роботу над інтонуванням або над усуненням пониженого звуку починаємо з поняття висоти звуку. Чистота звучання залежить від музичного оточення дитини, послідовності та систематичності вокальних занять. Чистота інтонації в співі вимагає постійної роботи над вдосконаленням слуху.
Щоб діти могли легко визначити напрям руху мелодії, використовуємо моделювання (показ руху рукою, дидактичні ігри, фланелеграф і так далі).
Спів вокальних вправ (розспіванок).
Повторюємо раніше вивчений матеріал.
Індивідульане заняття IV р.н.
Тема: Робота над проблемою пониженого звуку
Мета: Навчити прислухатися до власного голосу, контролюючи інтонування. Розвинути на прикладі вокальних роспіванок звуковисотне відчуття. Виховати любов до музики.
Роботу над інтонуванням або над усуненням пониженого звуку починаємо з поняття висоти звуку. Чистота звучання залежить від музичного оточення дитини, послідовності та систематичності вокальних занять. Чистота інтонації в співі вимагає постійної роботи над вдосконаленням слуху.
Щоб діти могли легко визначити напрям руху мелодії, використовуємо моделювання (показ руху рукою, дидактичні ігри, фланелеграф і так далі).
Спів вокальних вправ (розспіванок).
Повторюємо раніше вивчений матеріал.
Ансамбль ІІ р.н.
Індивідульане заняття IV р.н.
Тема: Робота над проблемою пониженого звуку
Мета: Навчити прислухатися до власного голосу, контролюючи інтонування. Розвинути на прикладі вокальних роспіванок звуковисотне відчуття. Виховати любов до музики.
Роботу над інтонуванням або над усуненням пониженого звуку починаємо з поняття висоти звуку. Чистота звучання залежить від музичного оточення дитини, послідовності та систематичності вокальних занять. Чистота інтонації в співі вимагає постійної роботи над вдосконаленням слуху.
Щоб діти могли легко визначити напрям руху мелодії, використовуємо моделювання (показ руху рукою, дидактичні ігри, фланелеграф і так далі).
Спів вокальних вправ (розспіванок).
Повторюємо раніше вивчений матеріал.
Немає коментарів:
Дописати коментар