четвер, 7 квітня 2022 р.

Заняття гурка "Вікторія" Чт. 07.04.2022

  Індивідульане заняття IV р.н.

Тема: Робота над проблемою пониженого звуку

Мета: Навчити прислухатися до власного голосу, контролюючи інтонування. Розвинути на прикладі вокальних роспіванок звуковисотне відчуття. Виховати любов до музики.

Роботу над інтонуванням або над усуненням пониженого звуку починаємо з поняття висоти звуку. Чистота звучання залежить від музичного оточення дитини, послідовності та систематичності вокальних занять. Чистота інтонації в співі вимагає постійної роботи над вдосконаленням слуху. 

Щоб діти могли легко визначити напрям руху мелодії, використовуємо моделювання (показ руху рукою, дидактичні ігри, фланелеграф і так далі).

Спів вокальних вправ (розспіванок).

Повторюємо раніше вивчений матеріал.


 Індивідульане заняття IV р.н.

Тема: Робота над проблемою пониженого звуку

Мета: Навчити прислухатися до власного голосу, контролюючи інтонування. Розвинути на прикладі вокальних роспіванок звуковисотне відчуття. Виховати любов до музики.

Роботу над інтонуванням або над усуненням пониженого звуку починаємо з поняття висоти звуку. Чистота звучання залежить від музичного оточення дитини, послідовності та систематичності вокальних занять. Чистота інтонації в співі вимагає постійної роботи над вдосконаленням слуху. 

Щоб діти могли легко визначити напрям руху мелодії, використовуємо моделювання (показ руху рукою, дидактичні ігри, фланелеграф і так далі).

Спів вокальних вправ (розспіванок).

Повторюємо раніше вивчений матеріал.


Ансамбль ІІ р.н.

 Тема: Виступ з піснею"Україна і Бог"



Індивідульане заняття IV р.н.

Тема: Робота над проблемою пониженого звуку

Мета: Навчити прислухатися до власного голосу, контролюючи інтонування. Розвинути на прикладі вокальних роспіванок звуковисотне відчуття. Виховати любов до музики.

Роботу над інтонуванням або над усуненням пониженого звуку починаємо з поняття висоти звуку. Чистота звучання залежить від музичного оточення дитини, послідовності та систематичності вокальних занять. Чистота інтонації в співі вимагає постійної роботи над вдосконаленням слуху. 

Щоб діти могли легко визначити напрям руху мелодії, використовуємо моделювання (показ руху рукою, дидактичні ігри, фланелеграф і так далі).

Спів вокальних вправ (розспіванок).

Повторюємо раніше вивчений матеріал.

Немає коментарів:

Дописати коментар