Індивідуальне заняття (І р.)
Тема: Робота над звукоутворенням.
Мета: Навчитись утворювати привильні голосні звуки. Зрозуміти мехінізм їхнього формування. Виховати любов до музики.
Правильний вибір голосних звуків має великий вплив на формування голосу співаючого (що є особливо важливим для розвитку дитячих голосів). Наприклад, звуки «А», «О», «У» сприяють формуванню легкого та вільного звукоутворення, а «І», «Е», «И» - фальцетного та світлого, що дорогамагє розвитку діапазону голосу. Співаємо стакатто та лігатто. Вокально-тренувальний матеріал.
Індивідуальне заняття (ІІ р.)
Тема: Робота над звукоутворенням.
Мета: Навчитись утворювати привильні голосні звуки. Зрозуміти мехінізм їхнього формування. Виховати любов до музики.
Правильний вибір голосних звуків має великий вплив на формування голосу співаючого (що є особливо важливим для розвитку дитячих голосів). Наприклад, звуки «А», «О», «У» сприяють формуванню легкого та вільного звукоутворення, а «І», «Е», «И» - фальцетного та світлого, що дорогамагє розвитку діапазону голосу. Співаємо стакатто та лігатто. Вокально-тренувальний матеріал.
Індивідуальне заняття (ІV р.)
Тема: Робота над звукоутворенням.
Мета: Навчитись утворювати привильні голосні звуки. Зрозуміти мехінізм їхнього формування. Виховати любов до музики.
Правильний вибір голосних звуків має великий вплив на формування голосу співаючого (що є особливо важливим для розвитку дитячих голосів). Наприклад, звуки «А», «О», «У» сприяють формуванню легкого та вільного звукоутворення, а «І», «Е», «И» - фальцетного та світлого, що дорогамагє розвитку діапазону голосу. Співаємо стакатто та лігатто. Вокально-тренувальний матеріал.
Немає коментарів:
Дописати коментар