Індивідуальне заняття (ІІ р.н)
Тема: Робота над звукоутворенням.
Мета: Навчитись утворювати привильні голосні звуки. Зрозуміти мехінізм їхнього формування. Виховати любов до музики.
Правильний вибір голосних звуків має великий вплив на формування голосу співаючого (що є особливо важливим для розвитку дитячих голосів). Наприклад, звуки «А», «О», «У» сприяють формуванню легкого та вільного звукоутворення, а «І», «Е», «И» - фальцетного та світлого, що дорогамагє розвитку діапазону голосу. Співаємо стакатто та лігатто. Вокально-тренувальний матеріал.
Індивідуальне заняття (ІІ р.н)
Тема: Робота над звукоутворенням.
Мета: Навчитись утворювати привильні голосні звуки. Зрозуміти мехінізм їхнього формування. Виховати любов до музики.
Правильний вибір голосних звуків має великий вплив на формування голосу співаючого (що є особливо важливим для розвитку дитячих голосів). Наприклад, звуки «А», «О», «У» сприяють формуванню легкого та вільного звукоутворення, а «І», «Е», «И» - фальцетного та світлого, що дорогамагє розвитку діапазону голосу. Співаємо стакатто та лігатто. Вокально-тренувальний матеріал.
Індивідуальне заняття (І р.н)
Тема: Робота над звукоутворенням.
Мета: Навчитись утворювати привильні голосні звуки. Зрозуміти мехінізм їхнього формування. Виховати любов до музики.
Правильний вибір голосних звуків має великий вплив на формування голосу співаючого (що є особливо важливим для розвитку дитячих голосів). Наприклад, звуки «А», «О», «У» сприяють формуванню легкого та вільного звукоутворення, а «І», «Е», «И» - фальцетного та світлого, що дорогамагє розвитку діапазону голосу. Співаємо стакатто та лігатто. Вокально-тренувальний матеріал.
Ансамбль (І р.н.)
Тема: Вокальна робота над голосом. Спів зібраним звуком. Формування слухацької культури вихованців
Мета: Навчитись співати вокально-тренувальний матеріал зібраним зруком. Вчити дітей любити і розуміти музику, емоційно відгукуватись на неї, дати початкові відомості про музику
Слухацька культура займає провідне місце серед видів музичної діяльності, оскільки є їх складовим компонентом. В процесі слухання музики розвивається мелодичний, ритмічний, гармонічний та тембровий слух; музичне сприйняття; вміння аналізувати музику та володіти прийомами образного мислення. Внаслідок систематичного слухання дошкільники починають розрізняти і усвідомлювати засоби музичної виразності, жанри, форму творів. Завдяки слуханню музики закладаються основи музичної культури, формується любов до музики та оціночні судження.
Спів вокально-тренувального матеріалу, розспіванки.
Джерело: https://studfile.net/preview/5512033/
Немає коментарів:
Дописати коментар