Індивідуальне заняття (ІІ р.н)
Тема: Робота над звуковеденням
Мета: Навчитись правильно вести звук на нюансі legato та staccato. Зрозуміти мехінізм його формування. Виховати любов до музики.
Щоб глибше розкрити сюжетну лінію твору, застосовують звуковедення, тобто характер відтворення звуку. Найбільш поширені три прийоми: legato (суцільний спів звуків один за одним), non legato (спів кожного звуку окремо), staccato (щоразу нова атака для утворення звуку). Вибір прийому залежить від характеру пісні. Ліричні твори потребують плавності та зв’язності, тож варто використовувати legato. Виконуючи рухливі й жартівливі пісні, звуки яких необхідно підкреслити, ніби поштовхами, надавайте перевагу staccato. Щоб передати схвильованість чи закцентувати увагу на необхідному слові або фразі, обирайте non legato.
Індивідуальне заняття (ІІ р.н)
Тема: Робота над звуковеденням
Мета: Навчитись правильно вести звук на нюансі legato та staccato. Зрозуміти мехінізм його формування. Виховати любов до музики.
Щоб глибше розкрити сюжетну лінію твору, застосовують звуковедення, тобто характер відтворення звуку. Найбільш поширені три прийоми: legato (суцільний спів звуків один за одним), non legato (спів кожного звуку окремо), staccato (щоразу нова атака для утворення звуку). Вибір прийому залежить від характеру пісні. Ліричні твори потребують плавності та зв’язності, тож варто використовувати legato. Виконуючи рухливі й жартівливі пісні, звуки яких необхідно підкреслити, ніби поштовхами, надавайте перевагу staccato. Щоб передати схвильованість чи закцентувати увагу на необхідному слові або фразі, обирайте non legato.
Індивідуальне заняття (І р.н)
Тема: Робота над звуковеденням
Мета: Навчитись правильно вести звук на нюансі legato та staccato. Зрозуміти мехінізм його формування. Виховати любов до музики.
Щоб глибше розкрити сюжетну лінію твору, застосовують звуковедення, тобто характер відтворення звуку. Найбільш поширені три прийоми: legato (суцільний спів звуків один за одним), non legato (спів кожного звуку окремо), staccato (щоразу нова атака для утворення звуку). Вибір прийому залежить від характеру пісні. Ліричні твори потребують плавності та зв’язності, тож варто використовувати legato. Виконуючи рухливі й жартівливі пісні, звуки яких необхідно підкреслити, ніби поштовхами, надавайте перевагу staccato. Щоб передати схвильованість чи закцентувати увагу на необхідному слові або фразі, обирайте non legato.
Ансамбль (І р.н.)
Тема: Композитори Буковини та ознайомлення з їх творами. Відомі композитори України, їх творчість
Мета: Ознайомити учнів з творчістю найвидатніших композиторів України та Буковини. Виховати любов до музики.
Немає коментарів:
Дописати коментар