четвер, 10 лютого 2022 р.

Заняття гуртка "Вікторія" 10.02.2022

Індивідульане заняття IV р.н.

Тема: Робота над звуковеденням

Мета: Навчитись правильно вести звук на нюансі legato та staccato. Зрозуміти мехінізм його формування. Виховати любов до музики.

Щоб глибше розкрити сюжетну лінію твору, застосовують звуковедення, тобто характер відтворення звуку. Найбільш поширені три прийоми: legato (суцільний спів звуків один за одним), non legato (спів кожного звуку окремо), staccato (щоразу нова атака для утворення звуку). Вибір прийому залежить від характеру пісні. Ліричні твори потребують плавності та зв’язності, тож варто використовувати legato. Виконуючи рухливі й жартівливі пісні, звуки яких необхідно підкреслити, ніби поштовхами, надавайте перевагу staccato. Щоб передати схвильованість чи закцентувати увагу на необхідному слові або фразі, обирайте non legato.




 Індивідульане заняття IV р.н.

Тема: Робота над звуковеденням

Мета: Навчитись правильно вести звук на нюансі legato та staccato. Зрозуміти мехінізм його формування. Виховати любов до музики.

Щоб глибше розкрити сюжетну лінію твору, застосовують звуковедення, тобто характер відтворення звуку. Найбільш поширені три прийоми: legato (суцільний спів звуків один за одним), non legato (спів кожного звуку окремо), staccato (щоразу нова атака для утворення звуку). Вибір прийому залежить від характеру пісні. Ліричні твори потребують плавності та зв’язності, тож варто використовувати legato. Виконуючи рухливі й жартівливі пісні, звуки яких необхідно підкреслити, ніби поштовхами, надавайте перевагу staccato. Щоб передати схвильованість чи закцентувати увагу на необхідному слові або фразі, обирайте non legato.

Ансамбль ІІ р.н.

Тема: Знайомство із новим твором. Робота над основною мелодією твору

Мета: Навчитись співати вокально-тренувальний матеріал, розібрати мелодію нового твору. Вчити дітей любити і розуміти музику. 

Робота над піснею"Три бажання" музика І.Гатрич, слова Л.Калинчук

Домашнім завданням дітей було зняти відео вивченої мелодію пісні  Три бажання


 Індивідульане заняття IV р.н.

Тема: Робота над звуковеденням

Мета: Навчитись правильно вести звук на нюансі legato та staccato. Зрозуміти мехінізм його формування. Виховати любов до музики.

Щоб глибше розкрити сюжетну лінію твору, застосовують звуковедення, тобто характер відтворення звуку. Найбільш поширені три прийоми: legato (суцільний спів звуків один за одним), non legato (спів кожного звуку окремо), staccato (щоразу нова атака для утворення звуку). Вибір прийому залежить від характеру пісні. Ліричні твори потребують плавності та зв’язності, тож варто використовувати legato. Виконуючи рухливі й жартівливі пісні, звуки яких необхідно підкреслити, ніби поштовхами, надавайте перевагу staccato. Щоб передати схвильованість чи закцентувати увагу на необхідному слові або фразі, обирайте non legato.

Немає коментарів:

Дописати коментар