Індивідуальне заняття (ІІ р.н)
Тема: Робота над звуком у верхньому та середньому регістрі
Мета: Навчитись розрізняти верхній та середній регістри. Розвинути голос за допомогою вокальних вправ. Виховати всебічно-розвинену особистість.
Зазвичай під регістром голосу мається на увазі ряд послідовно, один за іншим йдуть по голосовій шкалою звуків більш-менш однорідного характеру (тембру).
Теоретичний матеріал за посиланням: Регістри
Спів вокальних вправ (розспіванок).
Індивідуальне заняття (І р.н)
Тема: Робота над звуком у верхньому та середньому регістрі
Мета: Навчитись розрізняти верхній та середній регістри. Розвинути голос за допомогою вокальних вправ. Виховати всебічно-розвинену особистість.
Зазвичай під регістром голосу мається на увазі ряд послідовно, один за іншим йдуть по голосовій шкалою звуків більш-менш однорідного характеру (тембру).
Теоретичний матеріал за посиланням: Регістри
Спів вокальних вправ (розспіванок).
Ансамбль (початковий рівень)
Тема: Формування художньо-сценічного образу відповідно до творів. Робота над рухами у музичних творах. Ритмізована хода
Мета: Ознайомитись з поняттям вокально-сценічного образу, розвинути голос за допомогою вокально-тренувального матеріалу. Виховати любов до музики.
Індивідуальне заняття (І р.н.)
Тема: Робота над звуком у верхньому та середньому регістрі
Мета: Навчитись розрізняти верхній та середній регістри. Розвинути голос за допомогою вокальних вправ. Виховати всебічно-розвинену особистість.
Зазвичай під регістром голосу мається на увазі ряд послідовно, один за іншим йдуть по голосовій шкалою звуків більш-менш однорідного характеру (тембру).
Теоретичний матеріал за посиланням: Регістри
Спів вокальних вправ (розспіванок).
Немає коментарів:
Дописати коментар