Індивідуальне заняття (І р.) 💜
Тема: Робота над звуком у верхньому та середньому регістрі
Мета: Навчитись розрізняти верхній та середній регістри. Розвинути голос за допомогою вокальних вправ. Виховати всебічно-розвинену особистість.
Зазвичай під регістром голосу мається на увазі ряд послідовно, один за іншим йдуть по голосовій шкалою звуків більш-менш однорідного характеру (тембру).
Теоретичний матеріал за посиланням: Регістри
Спів вокальних вправ (розспіванок).
Індивідуальне заняття (ІІ р.) 💜
Тема: Робота над звуком у верхньому та середньому регістрі
Мета: Навчитись розрізняти верхній та середній регістри. Розвинути голос за допомогою вокальних вправ. Виховати всебічно-розвинену особистість.
Зазвичай під регістром голосу мається на увазі ряд послідовно, один за іншим йдуть по голосовій шкалою звуків більш-менш однорідного характеру (тембру).
Теоретичний матеріал за посиланням: Регістри
Спів вокальних вправ (розспіванок).
Індивідуальне заняття (ІV р.)💜
Тема: Робота над звуком у верхньому та середньому регістрі
Мета: Навчитись розрізняти верхній та середній регістри. Розвинути голос за допомогою вокальних вправ. Виховати всебічно-розвинену особистість.
Зазвичай під регістром голосу мається на увазі ряд послідовно, один за іншим йдуть по голосовій шкалою звуків більш-менш однорідного характеру (тембру).
Теоретичний матеріал за посиланням: Регістри
Спів вокальних вправ (розспіванок).
Немає коментарів:
Дописати коментар