Індивідуальне заняття (ІІ р.н)
Тема: Робота над проблемою пониженого звуку
Мета: Навчити прислухатися до власного голосу, контролюючи інтонування. Розвинути на прикладі вокальних роспіванок звуковисотне відчуття. Виховати любов до музики.
Роботу над інтонуванням або над усуненням пониженого звуку починаємо з поняття висоти звуку. Чистота звучання залежить від музичного оточення дитини, послідовності та систематичності вокальних занять. Чистота інтонації в співі вимагає постійної роботи над вдосконаленням слуху.
Щоб діти могли легко визначити напрям руху мелодії, використовуємо моделювання (показ руху рукою, дидактичні ігри, фланелеграф і так далі).
Спів вокальних вправ (розспіванок).
Повторюємо раніше вивчений матеріал.
Індивідуальне заняття (І р.н)
Тема: Робота над проблемою пониженого звуку
Мета: Навчити прислухатися до власного голосу, контролюючи інтонування. Розвинути на прикладі вокальних роспіванок звуковисотне відчуття. Виховати любов до музики.
Роботу над інтонуванням або над усуненням пониженого звуку починаємо з поняття висоти звуку. Чистота звучання залежить від музичного оточення дитини, послідовності та систематичності вокальних занять. Чистота інтонації в співі вимагає постійної роботи над вдосконаленням слуху.
Щоб діти могли легко визначити напрям руху мелодії, використовуємо моделювання (показ руху рукою, дидактичні ігри, фланелеграф і так далі).
Спів вокальних вправ (розспіванок).
Повторюємо раніше вивчений матеріал.
Ансамбль (початковий рівень)
Тема: Рухові імпровізації. Сценічний образ вихованців
Мета: Ознайомитись з поняттям сценічного образу, розвинути голос за допомогою вокально-тренувального матеріалу. Виховати любов до музики.
Акторська майстерність – дуже тонка наука. Талант дано одиницям, і проявити його (а глядачеві – розглянути) можна тільки на сцені. Якщо артист грає в реальному часі, а не перед камерою, якщо в цей момент у глядача затаюється дихання, він не може відірватися від виступу, значить, є іскра, є талант. Між собою актори називають його дещо інакше – сценічний образ. Це частина особистості артиста, його театральне втілення, але це не характер людини і не його стиль життя.
Для того щоб навчитись його передавати використовуємо рухові імпровізації. Гра "Завмирання на місті по рахунку"
Індивідуальне заняття (І р.н.)
Тема: Робота над проблемою пониженого звуку
Мета: Навчити прислухатися до власного голосу, контролюючи інтонування. Розвинути на прикладі вокальних роспіванок звуковисотне відчуття. Виховати любов до музики.
Роботу над інтонуванням або над усуненням пониженого звуку починаємо з поняття висоти звуку. Чистота звучання залежить від музичного оточення дитини, послідовності та систематичності вокальних занять. Чистота інтонації в співі вимагає постійної роботи над вдосконаленням слуху.
Щоб діти могли легко визначити напрям руху мелодії, використовуємо моделювання (показ руху рукою, дидактичні ігри, фланелеграф і так далі).
Спів вокальних вправ (розспіванок).
Повторюємо раніше вивчений матеріал.
Немає коментарів:
Дописати коментар