четвер, 7 квітня 2022 р.

Заняття гурка "Вікторія" Вт. 05.04.2022

 Індивідуальне заняття (І р.) 💜

Тема: Робота над проблемою пониженого звуку

Мета: Навчити прислухатися до власного голосу, контролюючи інтонування. Розвинути на прикладі вокальних роспіванок звуковисотне відчуття. Виховати любов до музики.

Роботу над інтонуванням або над усуненням пониженого звуку починаємо з поняття висоти звуку. Чистота звучання залежить від музичного оточення дитини, послідовності та систематичності вокальних занять. Чистота інтонації в співі вимагає постійної роботи над вдосконаленням слуху. 

Щоб діти могли легко визначити напрям руху мелодії, використовуємо моделювання (показ руху рукою, дидактичні ігри, фланелеграф і так далі).

Спів вокальних вправ (розспіванок).

Повторюємо раніше вивчений матеріал.





Індивідуальне заняття (ІІ р.) 💜

Тема: Робота над проблемою пониженого звуку

Мета: Навчити прислухатися до власного голосу, контролюючи інтонування. Розвинути на прикладі вокальних роспіванок звуковисотне відчуття. Виховати любов до музики.

Роботу над інтонуванням або над усуненням пониженого звуку починаємо з поняття висоти звуку. Чистота звучання залежить від музичного оточення дитини, послідовності та систематичності вокальних занять. Чистота інтонації в співі вимагає постійної роботи над вдосконаленням слуху. 

Щоб діти могли легко визначити напрям руху мелодії, використовуємо моделювання (показ руху рукою, дидактичні ігри, фланелеграф і так далі).

Спів вокальних вправ (розспіванок).

Повторюємо раніше вивчений матеріал.


Індивідуальне заняття (ІV р.)💜

Тема: Робота над проблемою пониженого звуку

Мета: Навчити прислухатися до власного голосу, контролюючи інтонування. Розвинути на прикладі вокальних роспіванок звуковисотне відчуття. Виховати любов до музики.

Роботу над інтонуванням або над усуненням пониженого звуку починаємо з поняття висоти звуку. Чистота звучання залежить від музичного оточення дитини, послідовності та систематичності вокальних занять. Чистота інтонації в співі вимагає постійної роботи над вдосконаленням слуху. 

Щоб діти могли легко визначити напрям руху мелодії, використовуємо моделювання (показ руху рукою, дидактичні ігри, фланелеграф і так далі).

Спів вокальних вправ (розспіванок).

Повторюємо раніше вивчений матеріал.

Немає коментарів:

Дописати коментар